Kaleva Media on tarjonnut jo usean vuoden ajan markkinointipalveluita mediapalveluiden lisäksi.
– Olemme jatkossakin asiakkaidemme kokonaisvaltainen markkinoinnin kumppani, mutta eriytämme nyt markkinoinnin suunnittelupalvelut omaan yhtiöönsä voidaksemme palvella paremmin asiakkaidemme tarpeita. Anna Kärävä on toiminut pitkään markkinoinnin ja viestinnän eri tehtävissä. Kaleva Median brändi- ja kulttuurijohtajana Anna nosti yhtiömme markkinoinnin seuraavalle tasolle. Tätä haluamme tarjota nyt myös muille, kertoo Kaleva Median toimitusjohtaja Juha Laakkonen.
Vastavoima massamarkkinoinnille
Kolmas Polvi haluaa nostaa paikallisuuden roolia tämän päivän markkinoinnissa.
– Paikallisuus on globaali trendi, joka iskee vastavoimana globalisaatiolle ja massamarkkinoinnille. Paikallisten ja tuotteiden ja palveluiden kysyntä kasvaa. Ihmiset haluavat, että heidät nähdään entistä enemmän yksilöinä. Markkinoijan näkökulmasta tämä tarkoittaa sitä, että syvä paikallisymmärrys on avain ihmisläheisempään markkinointiin ja merkityksellisempiin kohtaamisiin, sanoo markkinointitoimiston tuore toimitusjohtaja Anna Kärävä.
Paikallisia sankaritekoja
Kolmas Polvi haluaa tehdä yritysten tuotteista ja palveluista paikallisia sankareita.
– Meiltä suomalaisilta puuttuu edelleen ripaus rohkeutta luottaa itseemme ja erottua massasta. Tarvitsemme lisää paikallisia sankaritarinoita ja tekoja. Meidän sankaritekojemme kaava on yksinkertainen: Suunnittelemme ja toteutamme datan ja tutkimusten pohjalta erottuvia ja paikallisiin ihmisiin vetoavia markkinointitekoja, toteaa Anna Kärävä.
Uuden toimiston päätoimipaikka sijaitsee Oulussa. Toimistolla on sivupisteet Helsingissä ja Rovaniemellä. Helsingissä Kolmas Polvi toimii yhteistyössä Kaleva Media -konserniin kuuluva vaikuttajamarkkinointitoimisto Indieplacen kanssa.