Taiga

Uusi brändi yhdistää brändipuheen eri tasot

Kun joukko kiinteistönvälityksen ammattilaisia irtautuu ketjusta ja jatkaa työtään itsenäisesti, asiat tapahtuvat nopeasti. Pääsimme mukaan uuden alkuun: luomaan brändiä, jonka visuaalinen identiteetti, tarina ja konsepti kantavat myös lanseerauksen jälkeen.

Brändi sitoo uuden alun ja vahvan kokemuksen

Alussa oli vain Vätsärin erämaa ja aavistus, joka kypsyi yrittäjä Mika Lehtiniemen mielessä metsän hiljaisuudessa ajatukseksi uudesta kiinteistönvälitysyrityksestä. Näin sai alkunsa Taiga LKV.

Me saimme tehtäväksemme luoda uudelle yritykselle niin visuaalisen identiteetin kuin pitkälle kantavan konseptin. Brändi-identiteetin tuli yhdistää uusi alku ja vahva kokemus asuntokaupasta ja kiinteistönvälityksestä persoonalliseksi ja puhuttelevaksi kokonaisuudeksi.

Uuden kynnyksellä – avaus erilaisille bränditasoille

Taiga LKV:n visuaalisuus on nimen tavoin kunnianosoitus erämaille: yksinkertaisella tavalla rauhallinen ja voimakas.

Logo luottaa typografian painoarvoon. Sen rinnalla seisoo typografisesti ja sanomaltaan kaunis ”Uuden kynnyksellä”. Viestiä on mahdollista jatkaa kulloisenkin tavoitteen ja kontekstin mukaisesti erilaisilla brändipuheen tasoilla: tiukalla faktalla, uskottavuuspuheella ja tunteisiin vetoavalla viestillä.

Brändi, joka ammentaa erilaisista elementeistä

Brändinä Taiga ammentaa yhtä lailla kodeista, taigalaisista kuin luonnosta. Se on kombo vankkaa ammattilaisuutta ja taitoa kohdata uutta. Se ei avaa ovia vain myytäviin kohteisiin vaan lähestyy lappilaisia uudenlaisilla avauksilla.

Meille Taigan rinnalla kulkeminen on ammatillisesti hieno näytönpaikka ja antoisa vuoropuhelu markkinoinnin monista mahdollisuuksista rohkean ja avarakatseisen asiakkaan kanssa.

Kiinnostuitko – ota yhteyttä

Kolmannen polven toimitusjohtaja Anna Kärävä

Anna Kärävä
toimitusjohtaja
050 307 4033
anna.karava@kolmaspolvi.fi